sampes

Jag är en kille som har fått kämpa här i livet mot min sjukdomar som jag fått vara med om men jag ger aldrig upp. Jag försöker att hjälpa andra som har det svårt så om ni har frågor inom vården så kanske jag kan hjälpa er med era problem så ställ en massa frågor jag svarar alltid på era frågor och inget är för dumt att fråga mej om jag är öppen för alla. Det kan bli rätt jobbigt men det är så mitt liv har varit sedan jag började va sjuk 1999 och jag har fått vara med om en hel del i vården. Jag försöker se de positiva i saker och ting men ibland är det väldigt svårt. Tack vare Stina Fjell som kom med iden att jag skulle jobba med att föreläsa för både barn och ungdomar men också i vården där jag ska berätta om hur jobbigt de kan vara att vara sjuk inte bara fysiskt utan också mycke jobbigt psykiskt.

Hur ska jag stå ut??

Publicerad 2014-09-09 08:21:12 i Allmänt

Ursäkta klagan men nu är jag så in i norden trött på denna värken kan varken sitta eller att stå och gå så nu när jag är vid datorn så står jag upp för det gör mindre ont än att sitta.
 
Det kommer ju att dröja tills slutet av Oktober innan jag får någon hjälp så det kommer vara en lång period jag inte gör någonting för att inte förvärra saken i ryggen.
 
Jag ska ändå försöka ta mej till skolan idag fast det värker mycket och jag inte egentligen orkar men det är ju projektarbete där vi har grupparbete så då vill jag inte att dom andra ska bli lidande för att jag är borta.
 
Om det inte vore därför skulle jag stanna hemma men nu är det bara att gilla läget och det är ju snart slut med detta projektarbete så när det är över kan jag ta det lugnare igen.
 
Det kanske blir i veckan jag får prata med syokonsulenten så jag kan lägga upp hur detta läsåret blir så jag kan få någon form av kontroll för det känns rörigt nu när jag inte vet hur det kommer att se ut det här läsåret.
 
Nu ska jag försöka ladda upp inför skolan.
 
Tack för titten välkommen åter!!
Sampe
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

samuel ingesson kallas även Sampe

Jag har sedan 1999 varit sjuk och har därför startat denna blogg för på så sätt kanske kunna hjälpa andra att orka fortsätta kämpa även om det inte alltid är så lätt.Jag har genomgått 58 operationer sedan 1999 så jag vet hur rädd man kan va för sjukvården och fått vara med om en hel del och mött många personer under åren och jag har hjälp dom. Om det är någon som har en fråga om antingen mej eller om sjukvården så svarar jag gärna på frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela