sampes

Jag är en kille som har fått kämpa här i livet mot min sjukdomar som jag fått vara med om men jag ger aldrig upp. Jag försöker att hjälpa andra som har det svårt så om ni har frågor inom vården så kanske jag kan hjälpa er med era problem så ställ en massa frågor jag svarar alltid på era frågor och inget är för dumt att fråga mej om jag är öppen för alla. Det kan bli rätt jobbigt men det är så mitt liv har varit sedan jag började va sjuk 1999 och jag har fått vara med om en hel del i vården. Jag försöker se de positiva i saker och ting men ibland är det väldigt svårt. Tack vare Stina Fjell som kom med iden att jag skulle jobba med att föreläsa för både barn och ungdomar men också i vården där jag ska berätta om hur jobbigt de kan vara att vara sjuk inte bara fysiskt utan också mycke jobbigt psykiskt.

ENORM STORT STEG PÅ RÄTT VÄG!!

Publicerad 2015-09-09 08:48:50 i Allmänt

Igår eftermiddag ringde jag ner till Linköping till ortopeden för att fråga när det kan tänkas bli jag får komma ner dit så dom i Umeå kan beställa flygbiljetter och beställa reseservice från flygplatsen.
 
Jag fick veta av en sjuksköterska på ortopeden i Linköping att jag står på väntelista där men hon kunde inte säga exakta datum men att dom planerar och går allt som det ska så blir det någon gång nu under September som jag får fara dit för att träffa ortopeden.
Det är efter det besöket som läkaren kan bestämma om han kan hjälpa mej med att plocka ut skruvarna eller inte.
 
Nu känns det ändå lite lättare att orka härda ut den FRUKTANSVÄRDA SMÄRTAN när jag vet att det kanske inte dröjer så länge innan jag kan få någon hjälp.
 
Jag vågar nästa inte tro på att det kan vara sant förrän vi sitter där och jag får träffa läkaren men ändå det är ett ENORMT STORT STEG PÅ RÄTT VÄG!!
 
Tack för titten välkommen åter!!
Sampe
 
 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2015-09-15 22:49:07

Hej Sampe ! På tiden att det händer något ! Ett par raketer i baken på dom skulle behövas . . . . 🎆 🎇
Hoppas nu du får komma iväg så fort som möjligt . Och så fixa gallstensoperationen med . 👍

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

samuel ingesson kallas även Sampe

Jag har sedan 1999 varit sjuk och har därför startat denna blogg för på så sätt kanske kunna hjälpa andra att orka fortsätta kämpa även om det inte alltid är så lätt.Jag har genomgått 58 operationer sedan 1999 så jag vet hur rädd man kan va för sjukvården och fått vara med om en hel del och mött många personer under åren och jag har hjälp dom. Om det är någon som har en fråga om antingen mej eller om sjukvården så svarar jag gärna på frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela