sampes

Jag är en kille som har fått kämpa här i livet mot min sjukdomar som jag fått vara med om men jag ger aldrig upp. Jag försöker att hjälpa andra som har det svårt så om ni har frågor inom vården så kanske jag kan hjälpa er med era problem så ställ en massa frågor jag svarar alltid på era frågor och inget är för dumt att fråga mej om jag är öppen för alla. Det kan bli rätt jobbigt men det är så mitt liv har varit sedan jag började va sjuk 1999 och jag har fått vara med om en hel del i vården. Jag försöker se de positiva i saker och ting men ibland är det väldigt svårt. Tack vare Stina Fjell som kom med iden att jag skulle jobba med att föreläsa för både barn och ungdomar men också i vården där jag ska berätta om hur jobbigt de kan vara att vara sjuk inte bara fysiskt utan också mycke jobbigt psykiskt.

INTE OKEJ ATT GÖRA SÅ!!

Publicerad 2015-09-17 10:46:03 i Allmänt

Jag ringde nu på morgonen ner till kirurgen i Lycksele för att höra om hur snabbt det kunde tänkas bli någon operation? sjuksköterskan jag fick prata med sa att jag stod på väntelistan för en operation av gallan men att jag kunde tänkas måsta vänta i tre månader ( det är inom vårdgarantin) .
 
Även fast jag berättade om att jag skulle operera ryggen och att läkaren ville att jag skulle operera gallan först så sa sjuksköterskan att det spelade ingen roll man har sin plats i kön så det är "BARA"till att vänta.
Det är INTE BARA till att vänta utan jag får lida enormt mycket för detta eftersom det förvärrar smärtan i ryggen!
 
Om det skulle vara långt bort ska jag KRÄVA att vi ska ha ett möte med smärtteamet så fort det bara går för jag vill inte behöva plågas i onödan när jag vet att det kan finnas något som kan lindra min FRUKTANSVÄRDA SMÄRTA!
Vägrar dom att vi ska ha ett möte så ska jag säga att då tänker jag dels anmäla dom men också prata med media om detta för dom ska INTE kunna komma undan med detta!!
 
Vissa kanske tycker jag verkar gnällig men om dom som nu tycker det skulle få prova på hur det är att ha det så här och försöka klara sin vardag med denna smärta. Då skulle dessa personer kanske förstå hur jag känner och hur VANSINNIGT ARG jag blir på smärtteamet eftersom jag INTE får någon hjälp med smärtan!
 
Nu måste jag sluta för nu gör det för ONT!!
 
Tack för titten välkommen åter!
Sampe
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

samuel ingesson kallas även Sampe

Jag har sedan 1999 varit sjuk och har därför startat denna blogg för på så sätt kanske kunna hjälpa andra att orka fortsätta kämpa även om det inte alltid är så lätt.Jag har genomgått 58 operationer sedan 1999 så jag vet hur rädd man kan va för sjukvården och fått vara med om en hel del och mött många personer under åren och jag har hjälp dom. Om det är någon som har en fråga om antingen mej eller om sjukvården så svarar jag gärna på frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela