sampes

Jag är en kille som har fått kämpa här i livet mot min sjukdomar som jag fått vara med om men jag ger aldrig upp. Jag försöker att hjälpa andra som har det svårt så om ni har frågor inom vården så kanske jag kan hjälpa er med era problem så ställ en massa frågor jag svarar alltid på era frågor och inget är för dumt att fråga mej om jag är öppen för alla. Det kan bli rätt jobbigt men det är så mitt liv har varit sedan jag började va sjuk 1999 och jag har fått vara med om en hel del i vården. Jag försöker se de positiva i saker och ting men ibland är det väldigt svårt. Tack vare Stina Fjell som kom med iden att jag skulle jobba med att föreläsa för både barn och ungdomar men också i vården där jag ska berätta om hur jobbigt de kan vara att vara sjuk inte bara fysiskt utan också mycke jobbigt psykiskt.

Tänker så huvudet sprängs!

Publicerad 2015-10-27 09:58:42 i Allmänt

Jag har det EXTREMT ONT just nu i ryggen och det jag tänker på är hur jag ska härda ut den närmaste timmen!!
 
En annan sak som jag sitter och kollar på nätet är om det finns någon medicin som skulle kunna hjälpa mot denna smärta. Det borde ju vara läkarna på det så kallade Smärtteamet som borde göra detta men dom gör INGENTING annat än att rycka på axlarna!!
 
Den eller dom personerna som skulle har så ONT som vad jag har just nu så skulle varje person av dem försöka hitta något att bota eller att lindra den EXTREMA SMÄRTAN!
 
Jag hoppas att jag nu i veckan får en tid för att operera bort gallstenarna så det är gjort tills jag ska ner till ortopeden i Linköping så jag har mindre värk så den resan går lättare.
 
Det gäller att kämpa på även om det är EXTREMT JOBBIGT !!
 
Tack för titten välkommen åter!!
Sampe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

samuel ingesson kallas även Sampe

Jag har sedan 1999 varit sjuk och har därför startat denna blogg för på så sätt kanske kunna hjälpa andra att orka fortsätta kämpa även om det inte alltid är så lätt.Jag har genomgått 58 operationer sedan 1999 så jag vet hur rädd man kan va för sjukvården och fått vara med om en hel del och mött många personer under åren och jag har hjälp dom. Om det är någon som har en fråga om antingen mej eller om sjukvården så svarar jag gärna på frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela