sampes

Jag är en kille som har fått kämpa här i livet mot min sjukdomar som jag fått vara med om men jag ger aldrig upp. Jag försöker att hjälpa andra som har det svårt så om ni har frågor inom vården så kanske jag kan hjälpa er med era problem så ställ en massa frågor jag svarar alltid på era frågor och inget är för dumt att fråga mej om jag är öppen för alla. Det kan bli rätt jobbigt men det är så mitt liv har varit sedan jag började va sjuk 1999 och jag har fått vara med om en hel del i vården. Jag försöker se de positiva i saker och ting men ibland är det väldigt svårt. Tack vare Stina Fjell som kom med iden att jag skulle jobba med att föreläsa för både barn och ungdomar men också i vården där jag ska berätta om hur jobbigt de kan vara att vara sjuk inte bara fysiskt utan också mycke jobbigt psykiskt.

Smider planer!

Publicerad 2015-10-24 11:01:11 i Allmänt

I torsdags ringde det en kirurg från Lycksele inte den läkare som borde ringt utan en annan. Läkaren undrade om såren på magen hade läkt? Det har dom gjort så då ska jag "bara" vänta på en operationstid och jag hoppas att det går att göra innan vi ska ner till Linköping.
 
Jag håller på att smida planer efter vi varit nere i Linköping så ska jag be denna doktor att endast skriva svar till smärtteamet att läkaren har träffat mej och jag fått reda på ett svar men att jag vill själv meddela smärtteamet i ett möte där jag har med mej journalen så får dom reda på svaret då.
 
På detta viset så är ju Smärtteamet tvungna att träffa mej för att få reda på svar och då kan vi samtidigt prata om min situation hur mina dagar är med den ENORMA SMÄRTAN.
Jag har ju tidigare fått som svar att jag äter ju redan så pass mycket mediciner att jag inte kan äta mer men om medicinerna inte hjälper varför inte ta bort dom och testa något annat?
 
Det mina dagar oftast går ut på är att försöka komma på något som skulle kunna lindra min ENORMA SMÄRTA och jag skriver ner allt jag kan och vill ta upp med smärtteamet för det hjälper ju ALDRIG med dom mediciner jag har och om man inte prövar någonting annat så får jag lida och det vägrar jag!!
 
Tack för titten välkommen åter!!
Sampe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

samuel ingesson kallas även Sampe

Jag har sedan 1999 varit sjuk och har därför startat denna blogg för på så sätt kanske kunna hjälpa andra att orka fortsätta kämpa även om det inte alltid är så lätt.Jag har genomgått 58 operationer sedan 1999 så jag vet hur rädd man kan va för sjukvården och fått vara med om en hel del och mött många personer under åren och jag har hjälp dom. Om det är någon som har en fråga om antingen mej eller om sjukvården så svarar jag gärna på frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela