sampes

Jag är en kille som har fått kämpa här i livet mot min sjukdomar som jag fått vara med om men jag ger aldrig upp. Jag försöker att hjälpa andra som har det svårt så om ni har frågor inom vården så kanske jag kan hjälpa er med era problem så ställ en massa frågor jag svarar alltid på era frågor och inget är för dumt att fråga mej om jag är öppen för alla. Det kan bli rätt jobbigt men det är så mitt liv har varit sedan jag började va sjuk 1999 och jag har fått vara med om en hel del i vården. Jag försöker se de positiva i saker och ting men ibland är det väldigt svårt. Tack vare Stina Fjell som kom med iden att jag skulle jobba med att föreläsa för både barn och ungdomar men också i vården där jag ska berätta om hur jobbigt de kan vara att vara sjuk inte bara fysiskt utan också mycke jobbigt psykiskt.

Nya bud igen!!

Publicerad 2014-03-21 09:54:13 i Allmänt

Nu är det nya bud igen angående inläggningen på det där stället jag ska för att kanske få hjälp med medicin och min ENORMA SMÄRTA .Efter vi ringt och bråkat med dom att det var helt idiotiskt att jag skulle vänta i fyra månader innan jag får hjälp .Nu har dom ändrat sej igen som det är nu planeras jag få komma dit innan påsk men man vet ju aldrig med dom där dom ändrar sej ju hela tiden så det är inte så mycket man kan lita på!!
 
I morse när vi kom ut så var billen totalt över snöad och det gick knappt ta sej fram pga all snö som var runt bilen så när jag satt mej på plats med droppmaskinen tog morsan och skottade bakom bilen så vi kunde ta oss iväg.
 
Det är då tur en sådan dag att man bor i lägenhet för då måste man inte skotta bort all snö och nog hade jag skottat bort snön bakom bilen om det inte vore för att jag hade droppmaskinen kopplad.Jag hade gjort det även fast jag egentliggen inte får göra det pga ryggen även fast jag vet att jag skulle få en massa mer värk men det gör mer ont i mej när jag ser hur morsan får kämpa och slita  jag tycker hon har ju nog som det är.
 
Jag har ett STORT problem och det är att jag inte kan ha byxor som jag behöver ha bälte i för då får jag så ont i ryggen ju mer det tar åt och jag har prövat nu ett tag att ha hängslen men då får jag så ont i nacken så det är att välja mellan pest och kolera!
Nu funderar jag bara över hur jag ska kunna lösa detta om det är någon som har ett tips så skriv gärna det uppskattar jag verkligen för som det är nu är det en mardröm!
 
Tack för titten välkommen åter!
Sampe
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

samuel ingesson kallas även Sampe

Jag har sedan 1999 varit sjuk och har därför startat denna blogg för på så sätt kanske kunna hjälpa andra att orka fortsätta kämpa även om det inte alltid är så lätt.Jag har genomgått 58 operationer sedan 1999 så jag vet hur rädd man kan va för sjukvården och fått vara med om en hel del och mött många personer under åren och jag har hjälp dom. Om det är någon som har en fråga om antingen mej eller om sjukvården så svarar jag gärna på frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela