sampes

Jag är en kille som har fått kämpa här i livet mot min sjukdomar som jag fått vara med om men jag ger aldrig upp. Jag försöker att hjälpa andra som har det svårt så om ni har frågor inom vården så kanske jag kan hjälpa er med era problem så ställ en massa frågor jag svarar alltid på era frågor och inget är för dumt att fråga mej om jag är öppen för alla. Det kan bli rätt jobbigt men det är så mitt liv har varit sedan jag började va sjuk 1999 och jag har fått vara med om en hel del i vården. Jag försöker se de positiva i saker och ting men ibland är det väldigt svårt. Tack vare Stina Fjell som kom med iden att jag skulle jobba med att föreläsa för både barn och ungdomar men också i vården där jag ska berätta om hur jobbigt de kan vara att vara sjuk inte bara fysiskt utan också mycke jobbigt psykiskt.

Inget blir gjort!!

Publicerad 2014-08-09 12:25:54 i Allmänt

Jag blir vansinnig på denna värk som jag har det är ju nästan omöjligt att göra någonting för jag får ont ´vad jag än gör så det blir nästan ingenting gjort för min del.
 
Man lär sej inte uppskatta saker och ting och tar det förgivet och man lär sej aldrig förrän man fått prova på hur det är inte kunna göra saker och ting.
 
Igår var jag ju aldrig ute för det gjorde för ont men så idag tänkte jag fara ut och det blev att fara på Ica men redan innan vi kommit till kyldiskarna kände jag att det gick åt skogen så vi gick till kassan och betalade.
Även fast det gjorde ont ville jag in på kakbiten och köpa något men efter att vi varit där så var det raka vägen hem och det var VERKLIGEN INTE LÄTT vill jag lova att ta mej upp till lägenheten men till sist så var jag uppe.
 
Nu efter att vi ätit lunch så åkte morsan ut igen för att dels fara på jobbet och göra något för jag vill helst inte åka på jobbet för även om morsan säger jag ska bara göra det här sedan far vi så blir det alltid något mer så därför är det bättre om hon far själv då kan hon ju va där hur länge hon vill.
Hon skulle även göra några andra ärenden innan hon kommer hem igen så under tiden tar jag det väldigt lugnt eftersom jag får mer värk när jag rör på mej.
 
Mer blir det inte idag tyvärr.
 
Tack för titten välkommen åter!!
Sampe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

samuel ingesson kallas även Sampe

Jag har sedan 1999 varit sjuk och har därför startat denna blogg för på så sätt kanske kunna hjälpa andra att orka fortsätta kämpa även om det inte alltid är så lätt.Jag har genomgått 58 operationer sedan 1999 så jag vet hur rädd man kan va för sjukvården och fått vara med om en hel del och mött många personer under åren och jag har hjälp dom. Om det är någon som har en fråga om antingen mej eller om sjukvården så svarar jag gärna på frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela