sampes

Jag är en kille som har fått kämpa här i livet mot min sjukdomar som jag fått vara med om men jag ger aldrig upp. Jag försöker att hjälpa andra som har det svårt så om ni har frågor inom vården så kanske jag kan hjälpa er med era problem så ställ en massa frågor jag svarar alltid på era frågor och inget är för dumt att fråga mej om jag är öppen för alla. Det kan bli rätt jobbigt men det är så mitt liv har varit sedan jag började va sjuk 1999 och jag har fått vara med om en hel del i vården. Jag försöker se de positiva i saker och ting men ibland är det väldigt svårt. Tack vare Stina Fjell som kom med iden att jag skulle jobba med att föreläsa för både barn och ungdomar men också i vården där jag ska berätta om hur jobbigt de kan vara att vara sjuk inte bara fysiskt utan också mycke jobbigt psykiskt.

Att lära sej

Publicerad 2014-08-17 11:56:37 i Allmänt

Man säger ju att man lär sej något nytt varje dag och igår var en väldigt jobbig dag och jag hade väldigt.Jag satt mej vid datorn och började googla lite om nervsmärta och jag hittade en sida där det stod om nervsmärtor och jag hittade den typ som passar in på mej bäst och nu läser jag allt på nätet för att kanske hitta något botemedel.
 
De är inte klokt vad mycket det finns att hitta på nätet om just den typen av smärta som jag har som göra olika ont olika timmar om dagen som på morgonen är värken väldigt jobbig och fruktansvärt ont medan det gör mindre ont mitt på dagen och blir värre på afton/kvällen.
 
Det är väldigt svårt för mej att sitta för så fort jag sätter mej ner gör det ont och att vara uppe och röra på mej gör också ont så det som gör minst ont är om jag lägger mej ner i mer än framåt stupat sidoläge och jag försöker läsa något men det är svårt för jag ligger ju inte bekvämt men det är det som gör minst ont.
 
Jag kommer inte fara ut idag för det orkar jag inte med idag det är nog som det är.
 
Tack för titten välkommen åter!!
Sampe
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

samuel ingesson kallas även Sampe

Jag har sedan 1999 varit sjuk och har därför startat denna blogg för på så sätt kanske kunna hjälpa andra att orka fortsätta kämpa även om det inte alltid är så lätt.Jag har genomgått 58 operationer sedan 1999 så jag vet hur rädd man kan va för sjukvården och fått vara med om en hel del och mött många personer under åren och jag har hjälp dom. Om det är någon som har en fråga om antingen mej eller om sjukvården så svarar jag gärna på frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela