sampes

Jag är en kille som har fått kämpa här i livet mot min sjukdomar som jag fått vara med om men jag ger aldrig upp. Jag försöker att hjälpa andra som har det svårt så om ni har frågor inom vården så kanske jag kan hjälpa er med era problem så ställ en massa frågor jag svarar alltid på era frågor och inget är för dumt att fråga mej om jag är öppen för alla. Det kan bli rätt jobbigt men det är så mitt liv har varit sedan jag började va sjuk 1999 och jag har fått vara med om en hel del i vården. Jag försöker se de positiva i saker och ting men ibland är det väldigt svårt. Tack vare Stina Fjell som kom med iden att jag skulle jobba med att föreläsa för både barn och ungdomar men också i vården där jag ska berätta om hur jobbigt de kan vara att vara sjuk inte bara fysiskt utan också mycke jobbigt psykiskt.

bra resultat

Publicerad 2013-09-20 08:41:44 i Allmänt

 
Igår var det en härlig hockey match igår uppe i norr där RÄTT lag vann toppen mot botten!!
 
I natt har det inte blivit mycket sömn har haft en fruktansvärd smärta i ryggen gick och la mej 22:30 och vaknade 12:43 och har varit vaken sedan dess.
 
Det blir inte mycket sömn för mej och många undrar hur jag pallar med och hur jag kan hålla mej vaken men det blir ju en sorts vana att inte kunna sova.
Man kan ju inte göra så mycket på natten för att inte störa morsan/grannar så dom får sova . Jag brukar gå in i tv -rummet stänger dörren och har tv:n på lägsta volym och det är ju tur man har bra hörsel då behöver man ju inte så hög volym.
 
Senare idag ska jag upp på sjukan för att dom ska titta till såret har ju haft den senaste tiden mycket mer ont och jag skulle vilja höra med ortopeden ifall skruvarna i ryggen måste va kvar för jag tror dom gör mer skada än nytta.
 
Nu ska jag lägga mej en stund börjar bli rejält så trött men det blir svårt att sova hinner knappt lägga mej förrän jag måste upp pga att det gör så ont.
 
Detta är något jag vill att dom tar tag i för man ska inte behöva ha det så här!!
 
Tack för titten välkommen åter!!!
Sampe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

samuel ingesson kallas även Sampe

Jag har sedan 1999 varit sjuk och har därför startat denna blogg för på så sätt kanske kunna hjälpa andra att orka fortsätta kämpa även om det inte alltid är så lätt.Jag har genomgått 58 operationer sedan 1999 så jag vet hur rädd man kan va för sjukvården och fått vara med om en hel del och mött många personer under åren och jag har hjälp dom. Om det är någon som har en fråga om antingen mej eller om sjukvården så svarar jag gärna på frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela