sampes

Jag är en kille som har fått kämpa här i livet mot min sjukdomar som jag fått vara med om men jag ger aldrig upp. Jag försöker att hjälpa andra som har det svårt så om ni har frågor inom vården så kanske jag kan hjälpa er med era problem så ställ en massa frågor jag svarar alltid på era frågor och inget är för dumt att fråga mej om jag är öppen för alla. Det kan bli rätt jobbigt men det är så mitt liv har varit sedan jag började va sjuk 1999 och jag har fått vara med om en hel del i vården. Jag försöker se de positiva i saker och ting men ibland är det väldigt svårt. Tack vare Stina Fjell som kom med iden att jag skulle jobba med att föreläsa för både barn och ungdomar men också i vården där jag ska berätta om hur jobbigt de kan vara att vara sjuk inte bara fysiskt utan också mycke jobbigt psykiskt.

Skoldag !!

Publicerad 2012-11-26 14:17:24 i Allmänt

I dag kände jag att kunna orka med att åka på skolan för att ha lektioner för att få något annat att tänka på.Vi gick igenom flera datum som det är en " annorlunda" skoldag. Vi fick även reda på att vi ska göra en CD-skiva som vi sedan kommer att åka runnt till olika Ica butiker i Västerbotten  för att försöka sälja och marknadsföra oss.Hela klassen ska medverka på något sätt och jag sa " jag vägrar då att sjunga för om cd-skivan ska säljas bör dom inte låta mej sjunga för då blir det inga skivor sålda"

Jag blev tvungen att fara från skolan redan vid tio eftersom jag skulle åka upp på sjukstugan.
Nu sitter jag på jobbet och väntar på att morsan ska bli klar så hon kan skjusa hem mej eftersom jag inte pallar mer måste få komma hem ta medicin se nån bra filmn och ta de lugnt.
tack för titten välkomen åter
 
Sampe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

samuel ingesson kallas även Sampe

Jag har sedan 1999 varit sjuk och har därför startat denna blogg för på så sätt kanske kunna hjälpa andra att orka fortsätta kämpa även om det inte alltid är så lätt.Jag har genomgått 58 operationer sedan 1999 så jag vet hur rädd man kan va för sjukvården och fått vara med om en hel del och mött många personer under åren och jag har hjälp dom. Om det är någon som har en fråga om antingen mej eller om sjukvården så svarar jag gärna på frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela