sampes

Jag är en kille som har fått kämpa här i livet mot min sjukdomar som jag fått vara med om men jag ger aldrig upp. Jag försöker att hjälpa andra som har det svårt så om ni har frågor inom vården så kanske jag kan hjälpa er med era problem så ställ en massa frågor jag svarar alltid på era frågor och inget är för dumt att fråga mej om jag är öppen för alla. Det kan bli rätt jobbigt men det är så mitt liv har varit sedan jag började va sjuk 1999 och jag har fått vara med om en hel del i vården. Jag försöker se de positiva i saker och ting men ibland är det väldigt svårt. Tack vare Stina Fjell som kom med iden att jag skulle jobba med att föreläsa för både barn och ungdomar men också i vården där jag ska berätta om hur jobbigt de kan vara att vara sjuk inte bara fysiskt utan också mycke jobbigt psykiskt.

Nu är det gjort!

Publicerad 2012-11-15 09:06:40 i Allmänt

Igår redan klockan 08:00 fick jag åka ner till operation 3 så nu är operation nummer 50 gjord. Det gick bättre än jag trodde.Det visade sej att jag hade fel sorts knapp som inte passade. Jag fått massor av skavsår inne i magen och det var därför det gjorde ont när jag åt.Nu har dom bytt knapp till en som passar som den ska. Jag hoppas att såret ska läka med tiden men jag ska fortsätta äta bedövningsmedlet några dagar till.
 
Vi sov över hos mormor i natt och ska nu idag åka hem men vi tar det lugnt dels för att jag har så ont i ryggen och dels för att delt är halkigt.
 
När vi kommer hem blir det nog till att vara hemma för min del efter att ha åkt så pass långt brukar jag ha väldigt ont.Jag vet inte om jag orkar fara till skolan imorgon jag får ta en dag i taget som det är nu.
 
Tack för titten välkomen åter!
 
Sámpe
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

samuel ingesson kallas även Sampe

Jag har sedan 1999 varit sjuk och har därför startat denna blogg för på så sätt kanske kunna hjälpa andra att orka fortsätta kämpa även om det inte alltid är så lätt.Jag har genomgått 58 operationer sedan 1999 så jag vet hur rädd man kan va för sjukvården och fått vara med om en hel del och mött många personer under åren och jag har hjälp dom. Om det är någon som har en fråga om antingen mej eller om sjukvården så svarar jag gärna på frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela