sampes

Jag är en kille som har fått kämpa här i livet mot min sjukdomar som jag fått vara med om men jag ger aldrig upp. Jag försöker att hjälpa andra som har det svårt så om ni har frågor inom vården så kanske jag kan hjälpa er med era problem så ställ en massa frågor jag svarar alltid på era frågor och inget är för dumt att fråga mej om jag är öppen för alla. Det kan bli rätt jobbigt men det är så mitt liv har varit sedan jag började va sjuk 1999 och jag har fått vara med om en hel del i vården. Jag försöker se de positiva i saker och ting men ibland är det väldigt svårt. Tack vare Stina Fjell som kom med iden att jag skulle jobba med att föreläsa för både barn och ungdomar men också i vården där jag ska berätta om hur jobbigt de kan vara att vara sjuk inte bara fysiskt utan också mycke jobbigt psykiskt.

ska ringa nu

Publicerad 2011-05-11 12:03:04 i Allmänt

Hej jag får be om ursäkt för jag är så dålig på att komma ihåg att skriva här på bloggen men det är rätt så fullt upp nu så man har mycket att tänka på som det är just nu.

Jo jag skrev ju att jag skulle ta kontakt med tv4 och tippsa om en nyhetsartickel men dom har inte ringt eller mailat och man tycker ju att dom borde höra av sej men jag ska ta och ringa dom efter att jag skrivit färdigt.

Jag ska kolla om bilar till balen vad man ska komma i för kärra det skulle se dumt ut att man kom i ett skottkärra eller något liknande så nu är jag på jakt.

Efter att jag gjort allt detta måste jag kolla var närmaste pantbank är om det finns någon i närhetet om någon vet så skriv gärna till min användare på facebook samuelnr6 och om ni vet vars i umeå sportringen ligger så är det snällt om ni kan hjälpa mej. Tack på förhan

Sedan så måste jag ringa till halebop och prata om att dom skickar ett normalstort simkort med mitt nummer på för när jag köpte iphonen så blev man tvugnen att köpa ett nytt simkort men dom ordnade med samma nummer och de simkortet så bryter man lös metallbiten och det är den som man sätter i Iphonen och nu om jag tänker byta telefon så måste jag ju beställa en normal simkort annars om jag bara köper ett på typ audio video i Storuman så kan dom inte ordna med samma nummer och är ett måste för mej.
Jag ska även kritisera dom och säga att jag vill avbryta abbonemanget jag blev ju lurad försäljaren sa att det ända du betalar i månaden är 109kr och inge mer det skulle inte kosta något inte ringa smsa eller något annat och jag tyckte det var skummt men han lovade de men när jag senare får räkningar över 600kronor och när jag hade kontantkort inte ens ringde för hälften av summan så vi får väl se hur de går.

Efter att jag gjort allt detta måste jag kolla var närmaste pantbank är om det finns någon i närhetet om någon vet så skriv gärna till min användare på facebook samuelnr6 och om ni vet vars i umeå sportringen ligger så är det snällt om ni kan hjälpa mej. Tack på förhan

Om jag hinner med idag ska jag måsta skriva klart bokrecensionen i Svenska och senare skriva om en sportupplevelse som jag varit med om fast jag måste skriva den på engelska det är inte lika lätt jag får hela tiden slå upp nästan alla ord så det tar tid att göra men innan måndag är det nog klart.

Önska mej lycka till!!!!
Ps Mormor hälsar till er alla fast hon inte vet villka ni är
Sampe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

samuel ingesson kallas även Sampe

Jag har sedan 1999 varit sjuk och har därför startat denna blogg för på så sätt kanske kunna hjälpa andra att orka fortsätta kämpa även om det inte alltid är så lätt.Jag har genomgått 58 operationer sedan 1999 så jag vet hur rädd man kan va för sjukvården och fått vara med om en hel del och mött många personer under åren och jag har hjälp dom. Om det är någon som har en fråga om antingen mej eller om sjukvården så svarar jag gärna på frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela