sampes

Jag är en kille som har fått kämpa här i livet mot min sjukdomar som jag fått vara med om men jag ger aldrig upp. Jag försöker att hjälpa andra som har det svårt så om ni har frågor inom vården så kanske jag kan hjälpa er med era problem så ställ en massa frågor jag svarar alltid på era frågor och inget är för dumt att fråga mej om jag är öppen för alla. Det kan bli rätt jobbigt men det är så mitt liv har varit sedan jag började va sjuk 1999 och jag har fått vara med om en hel del i vården. Jag försöker se de positiva i saker och ting men ibland är det väldigt svårt. Tack vare Stina Fjell som kom med iden att jag skulle jobba med att föreläsa för både barn och ungdomar men också i vården där jag ska berätta om hur jobbigt de kan vara att vara sjuk inte bara fysiskt utan också mycke jobbigt psykiskt.

nu kräver jag hjälp

Publicerad 2011-08-08 12:21:19 i Allmänt

Skrivit 09:20

Jag vet att läkare har hemskt mycke att göra och flera olika patienter så man måste väl ha förståelse för de men att jag inte fått höra något från läkarna i Umeå på över 1 år nu och jag har fått stå ut med all denna värk bara för att läkarna(smärtteamet) inte hjälpt mej och gjort sina jobb.
För när man drabbas av sådana åkommor som drabbat mej är ovanligga och när dom då studerar till läkare så lär dom sig ju de mest vanliga sjukdomar och där finns inte mina upptagna.
Man kan ju ha en viss förståelse över de men när man har sådana smärta som jag har dag ut och dag in och inte kan göra någonting inte vara i skolan eller annat vissa dagar gör de så pass ont att jag inte kan ta mej själv upp ur sängen av egen maskin  för att de (ursäkta språket) värker så satans ont i ryggen de kan jag inte kalla mycke till liv (jag tänker inte ta självmord om de var de ni trodde) så jag tycker att jag har rätt att klaga på att inget görs . 

 I morse så ringde morsan till ortopeden men fick ett svar av en data röst att dom skulle ringa 11:20 då kommer vi att fråga vad vi ska ta oss till det känns som att ingen av läkarna bryr sig att det verkar ju som inte någon läkare tar tag i saken och för dom gör det väl kanske inget men för mej som får plågas hela tiden för att dom inte gör något är ett helvete!!
12:10 är klockan nu.

Nu har vi fått veta att jag att det kommer att dröja enda till i slutet av vecka 35 innan jag kanske får en tid hos ortopeden för att dom ska undersöka mej jag fattar inte hur jag ska klara mej fram tills dess med all denna värk i kroppen det kommer att bli en
 STOR STOR MARDRÖM

Tack för titten välkomen åter!

Sampe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

samuel ingesson kallas även Sampe

Jag har sedan 1999 varit sjuk och har därför startat denna blogg för på så sätt kanske kunna hjälpa andra att orka fortsätta kämpa även om det inte alltid är så lätt.Jag har genomgått 58 operationer sedan 1999 så jag vet hur rädd man kan va för sjukvården och fått vara med om en hel del och mött många personer under åren och jag har hjälp dom. Om det är någon som har en fråga om antingen mej eller om sjukvården så svarar jag gärna på frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela