sampes

Jag är en kille som har fått kämpa här i livet mot min sjukdomar som jag fått vara med om men jag ger aldrig upp. Jag försöker att hjälpa andra som har det svårt så om ni har frågor inom vården så kanske jag kan hjälpa er med era problem så ställ en massa frågor jag svarar alltid på era frågor och inget är för dumt att fråga mej om jag är öppen för alla. Det kan bli rätt jobbigt men det är så mitt liv har varit sedan jag började va sjuk 1999 och jag har fått vara med om en hel del i vården. Jag försöker se de positiva i saker och ting men ibland är det väldigt svårt. Tack vare Stina Fjell som kom med iden att jag skulle jobba med att föreläsa för både barn och ungdomar men också i vården där jag ska berätta om hur jobbigt de kan vara att vara sjuk inte bara fysiskt utan också mycke jobbigt psykiskt.

Hur ska man lösa detta?

Publicerad 2011-08-28 11:19:43 i Allmänt

Jag börjar med att berätta om en annan sak som jag går och funderar över.För i år så på Storumandagarna så sommarjobbade jag ju som vanligt och fått de beviljat och jag fick hem några papper som jag skulle fylla i och jag tog med dom dit där jag skulle sitta och jobba och jag fyllde i allt eftersom men några av papper måste ha kommit bort och bland annat de papper där de står hur jag skulle få ut min lön och Johan Stenvall hade skrivit under papperna men han slutade att jobba där innan somarjobben hade börjat och de var ju han som hade gjort upp med mig om de hela och nu är det någon ny som jobbar där så jag vet inte hur jag ska få ut min lön!!??

Om någon skulle kanske veta hur jag kan lösa de så skriv gärna på Facebook eller ring på min  mobil 070 562 47 16
Nu till en annan sak man slutar då aldrig att bli förvånad för i förrgår så verkade de som att det skulle bli fest i lägenheten i källaren och vi vet från andra tillfällen att när det har varit fäst där så har man inte fått sova under hela natten och när man har problem med hälsan så är det ju ännu viktigare att man får sova.

Så vi förberede oss och dom spelade ju hög musik och det var rätt många ungdomar där ute så man vågar ju inte gå ner dit och fråga om dom kunde sänka volymen.Konstigt nog så när klockan är fem i tio så slutade de att spela och de blev helt tyst så vi fick då sova så man slutar då aldrig bli förvånad.
Nu i dag så om bara nån minut ska jag ringa sjukstugan för att be någon ta en titt på ryggen för jag har nog ALDRIG i hela mitt sjukdomsliv haft så här ONT som jag har nu och det spelar ingen roll om jag står eller sitter det gör nog lika ont men när jag försöker att ligga ner är det som allra VÄRST!!!! För de gör så ont att de går inte att beskriva så i natt så har jag inte sovigt nå mycke för det gjorde ju så ont när jag låg ner så jag försökte sitta upp och sova men när jag lyckats att somna så slutade de  med att jag till sist slog i ryggen i väggen.

Så jag får väl uppdatera bloggen senare om det har hännt något eller så annars  blir det nog i morgon

Ha de bäst!!

Tack för titten välkomen åter!!!

Sampe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

samuel ingesson kallas även Sampe

Jag har sedan 1999 varit sjuk och har därför startat denna blogg för på så sätt kanske kunna hjälpa andra att orka fortsätta kämpa även om det inte alltid är så lätt.Jag har genomgått 58 operationer sedan 1999 så jag vet hur rädd man kan va för sjukvården och fått vara med om en hel del och mött många personer under åren och jag har hjälp dom. Om det är någon som har en fråga om antingen mej eller om sjukvården så svarar jag gärna på frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela