sampes

Jag är en kille som har fått kämpa här i livet mot min sjukdomar som jag fått vara med om men jag ger aldrig upp. Jag försöker att hjälpa andra som har det svårt så om ni har frågor inom vården så kanske jag kan hjälpa er med era problem så ställ en massa frågor jag svarar alltid på era frågor och inget är för dumt att fråga mej om jag är öppen för alla. Det kan bli rätt jobbigt men det är så mitt liv har varit sedan jag började va sjuk 1999 och jag har fått vara med om en hel del i vården. Jag försöker se de positiva i saker och ting men ibland är det väldigt svårt. Tack vare Stina Fjell som kom med iden att jag skulle jobba med att föreläsa för både barn och ungdomar men också i vården där jag ska berätta om hur jobbigt de kan vara att vara sjuk inte bara fysiskt utan också mycke jobbigt psykiskt.

dödsfall

Publicerad 2010-10-18 08:26:48 i Allmänt

Jag får åter igen be om ursäkt för det dåliga uppdaterandet dels för att jag haft problem med datorn men även för att min ingifta fasters pappa har dött och vi har varit på begravning och vi brukade ju alltid vid nyår träffas  och ha de trevligt och vänta in tolvslaget så man har ju lärt känna honom så det kommer att vara tomt efter honom.

I dag så ska jag först på skolan men bara en stund för jag börjar ju tio och klockan 11:00 ska jag upp på sjukan och träffa doktorerna och vi ska väl snacka om vad som ska hända framöver för som det är nu tycker jag inte att det fungerar för när jag får smärtgenombrott så ska jag måsta upp på sjukstugan för att få medicin förut så då när jag hade en annan medicin fick jag ha den där hemma själv och ta men eftersom det här läkemedlet ska srutas direkt i blodet så då måste jag upp dit.

Men jag tycker att dom kan väl hitta på nå annat för jag börjar på att bli less på det här det håller ju inte i längden.Så vi får väl se om dom har kopplat upp så vi kan ha en video konferanns direkt till umeå då kommer ju mina läkare från umeå även att kunna vara med men jag befarar att dom vill att vi ska fortsätta som det är nu men det är jag inte så värst pigg på att göra för nu har jag fått nog på att vara någon slags labbråtta som dom ska testa olika saker på.

Ja ja vi får väl se vad det leder till men tack för titten välkomen åtetr!!

Ps när datorn är reparerad ska jag lägga ut nya bilder!

Sampe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

samuel ingesson kallas även Sampe

Jag har sedan 1999 varit sjuk och har därför startat denna blogg för på så sätt kanske kunna hjälpa andra att orka fortsätta kämpa även om det inte alltid är så lätt.Jag har genomgått 58 operationer sedan 1999 så jag vet hur rädd man kan va för sjukvården och fått vara med om en hel del och mött många personer under åren och jag har hjälp dom. Om det är någon som har en fråga om antingen mej eller om sjukvården så svarar jag gärna på frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela