sampes

Jag är en kille som har fått kämpa här i livet mot min sjukdomar som jag fått vara med om men jag ger aldrig upp. Jag försöker att hjälpa andra som har det svårt så om ni har frågor inom vården så kanske jag kan hjälpa er med era problem så ställ en massa frågor jag svarar alltid på era frågor och inget är för dumt att fråga mej om jag är öppen för alla. Det kan bli rätt jobbigt men det är så mitt liv har varit sedan jag började va sjuk 1999 och jag har fått vara med om en hel del i vården. Jag försöker se de positiva i saker och ting men ibland är det väldigt svårt. Tack vare Stina Fjell som kom med iden att jag skulle jobba med att föreläsa för både barn och ungdomar men också i vården där jag ska berätta om hur jobbigt de kan vara att vara sjuk inte bara fysiskt utan också mycke jobbigt psykiskt.

Det blev av!!!! det blev en W995

Publicerad 2010-03-02 09:37:46 i Allmänt

Det blev av igår att jag köpte en ny mobiltelefon som jag väntat på för vi tyckte att det kanske var bättre att jag köpte en bättre mobiltelefon än den jag hade för då hade jag köpt en digitalkamera och kanske efter några månader kanske jag bestämt mej för att köpa en ny telefon så nu gjorde jag två flugor på smällen jag fick ju en mycket bättre mobil med jätte bra kamera så jag är hel nöjd med den nu gäller det bara att kunna alla nya saker som man kan göra med den får lägga ut en bilder senare när jag lärt mej lite mer om telefonen.

I dag så ska morsan iväg  på ett möte i lycksele och under tiden ska jag vara hos mormor vi brukar ju kunna hitta på någonting allt från att se tv spela kort eller fara ut på byn om hon orkar de får vi  se  hur det blir.

I morgon ska jag ju till ortopeddoktor och jag kanske får reda på om jag ska opereras igen och ifall när dom tänkt sej för nu är jag less på att inte veta någonting man går hela tiden som i ett tommrumm där man inte vet någonting för det finns folk som lägger sej i och säger en massa saker så till sist så vet man inte vad som är sant och vems ord man ska följa men som tur är att jag kanske nu får reda på någonting iaf.

Nu ska jag jobba lite med telefonen får se hur jag ska göra för att få saker och ting som jag vill ha de hela jaja tack för besöket och välkomen åter

Sampe

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-03-02 12:37:49

håll reda på den nya telefonen nu ;)))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

samuel ingesson kallas även Sampe

Jag har sedan 1999 varit sjuk och har därför startat denna blogg för på så sätt kanske kunna hjälpa andra att orka fortsätta kämpa även om det inte alltid är så lätt.Jag har genomgått 58 operationer sedan 1999 så jag vet hur rädd man kan va för sjukvården och fått vara med om en hel del och mött många personer under åren och jag har hjälp dom. Om det är någon som har en fråga om antingen mej eller om sjukvården så svarar jag gärna på frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela