sampes

Jag är en kille som har fått kämpa här i livet mot min sjukdomar som jag fått vara med om men jag ger aldrig upp. Jag försöker att hjälpa andra som har det svårt så om ni har frågor inom vården så kanske jag kan hjälpa er med era problem så ställ en massa frågor jag svarar alltid på era frågor och inget är för dumt att fråga mej om jag är öppen för alla. Det kan bli rätt jobbigt men det är så mitt liv har varit sedan jag började va sjuk 1999 och jag har fått vara med om en hel del i vården. Jag försöker se de positiva i saker och ting men ibland är det väldigt svårt. Tack vare Stina Fjell som kom med iden att jag skulle jobba med att föreläsa för både barn och ungdomar men också i vården där jag ska berätta om hur jobbigt de kan vara att vara sjuk inte bara fysiskt utan också mycke jobbigt psykiskt.

Här kommer bilderna

Publicerad 2010-01-05 09:32:20 i Allmänt

Här kommer bilderna från min arton år dag när vi var och åt med släckten på kitas

Det här behöver man nog inte förklara vad den föreställer         Nu har nog sampe druckit lite väl mycket!!    Nä om ni tror sprit har ni fel  The little king Viggo the man     Min kusin Viggo

Den första bilden ser ni ju vad det är den stod på vårat bord när vi kom den andra bilden kan man tro att jag druckit lite mycket men jag drack vatten så ni kan vara lugna den tredje bilden är ju min kusin Viggo han har just fått en klubba trotts att han sa innan att han inte skulle orka mer så åt han upp både huvudrätt¨efterät och klubba jag fattar bara inte vars han fick plats med allt.

I dag ska vi försöka hitta den läkare som jag ska nu hetas ha och fråga hur dom har lagt upp de hela och vi ska berätta hur det slutade när hon inte gjort sitt jobb och for på semester istället för att hjälpa en undra vadför en sådan läkare får betalt?Men det verkar inte gå så bra den läkaren är ju omöjligg att få tag på för en gång då vi sökte henne en freddag så ringde hon upp på freddag veckan därpå och sa att ni ringde och sökte mej men hallå hur länge ska man behöva vänta egentligen ska det behöva ta så lång tid innan man får hjälp?
Som tur är att nu när man fyllt 18 så kommer jag få någon annan läkare för då räknas man inte som barn länge det kan ju inte bli värre än som det är nu.



Nu ska jag ut en sväng får se om det är nå liv på byn idag eller om alla ligger hemma och sover i sina sängar det är ju ändå tretton dags afton idag så vissa är ju ledig och andra jobbar bara halv dag i dag så vi får väl se hur det går.

Tack för besöket och välkomen åter

Sampe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

samuel ingesson kallas även Sampe

Jag har sedan 1999 varit sjuk och har därför startat denna blogg för på så sätt kanske kunna hjälpa andra att orka fortsätta kämpa även om det inte alltid är så lätt.Jag har genomgått 58 operationer sedan 1999 så jag vet hur rädd man kan va för sjukvården och fått vara med om en hel del och mött många personer under åren och jag har hjälp dom. Om det är någon som har en fråga om antingen mej eller om sjukvården så svarar jag gärna på frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela