sampes

Jag är en kille som har fått kämpa här i livet mot min sjukdomar som jag fått vara med om men jag ger aldrig upp. Jag försöker att hjälpa andra som har det svårt så om ni har frågor inom vården så kanske jag kan hjälpa er med era problem så ställ en massa frågor jag svarar alltid på era frågor och inget är för dumt att fråga mej om jag är öppen för alla. Det kan bli rätt jobbigt men det är så mitt liv har varit sedan jag började va sjuk 1999 och jag har fått vara med om en hel del i vården. Jag försöker se de positiva i saker och ting men ibland är det väldigt svårt. Tack vare Stina Fjell som kom med iden att jag skulle jobba med att föreläsa för både barn och ungdomar men också i vården där jag ska berätta om hur jobbigt de kan vara att vara sjuk inte bara fysiskt utan också mycke jobbigt psykiskt.

Inte i dag heller!!!

Publicerad 2010-02-26 10:52:11 i Allmänt

Medicinen har inte kommit i dag heller så nu kommer jag att vara utan till minst torsdagmorgon för vi är ju borta i Umeå och dom i på appoteket där har inte heller hemma någon medicin och vi ska vara på sjukhuset på måndag tisdag och onsdag det är därför jag skulle behövt medicinen under tiden som vi varit där men nu får jag inrikta mej på att det kommer dröja ett bra tag innan dom får hem det hit till Storuman.

Jag ska bland annat träffa en ortopedläkare som kanske kan säga om dom ska operera mej som dom hade tänkt eller om dom kan hitta på någonting annat jag hoppas då att dom kan göra någonting vad det än blir för snart pallar jag inte mer.
Jag ska även fara på ortopedtekniska och få skoinlägg så jag kan gå rakare så att det inte ska nöta så mycket på ryggen när jag är uppe och går så vi får väl se hur det blir det kan då inte bli sämre i allafall.

Annars i dag så kan jag bara inte gå till skolan för det värker i ryggen så fort jag rör på mej och det är ju mycket spring från och till klassrummen så det är nog bäst att hålla sig lugn ett tag så gott det går iaf men när man vill så pass mycket som jag vill kunna göra så blir man lite besviken då det inte fungerar dom saker man lyckats att göra förut men det gäller att inte tappa modet inte då än åtminstånde.

Jag har fått reda på att det inte går för vissa att komentera ska prata med administratörerna här på blogg.se och se om dom kan rätta till problemet annars under tiden om ni har en användare på apberget kan ni skriva era komentarer i min gästbok istället.

Tack för titten och välkomen åter!!

Sampe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

samuel ingesson kallas även Sampe

Jag har sedan 1999 varit sjuk och har därför startat denna blogg för på så sätt kanske kunna hjälpa andra att orka fortsätta kämpa även om det inte alltid är så lätt.Jag har genomgått 58 operationer sedan 1999 så jag vet hur rädd man kan va för sjukvården och fått vara med om en hel del och mött många personer under åren och jag har hjälp dom. Om det är någon som har en fråga om antingen mej eller om sjukvården så svarar jag gärna på frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela