sampes

Jag är en kille som har fått kämpa här i livet mot min sjukdomar som jag fått vara med om men jag ger aldrig upp. Jag försöker att hjälpa andra som har det svårt så om ni har frågor inom vården så kanske jag kan hjälpa er med era problem så ställ en massa frågor jag svarar alltid på era frågor och inget är för dumt att fråga mej om jag är öppen för alla. Det kan bli rätt jobbigt men det är så mitt liv har varit sedan jag började va sjuk 1999 och jag har fått vara med om en hel del i vården. Jag försöker se de positiva i saker och ting men ibland är det väldigt svårt. Tack vare Stina Fjell som kom med iden att jag skulle jobba med att föreläsa för både barn och ungdomar men också i vården där jag ska berätta om hur jobbigt de kan vara att vara sjuk inte bara fysiskt utan också mycke jobbigt psykiskt.

Det blev inte så

Publicerad 2010-02-20 10:29:54 i Allmänt

Det blev inte så att fara ner till Umeå vi pratade med den läkare som opererade mej 1999 när jag hade hjärntumören och han sa att jag ska ju snart ner igen så då om jag orkar härda ut tills dess så då kan man göra en omställning då.Men problemet med den här huvudvärken är att jag har slut på en medicinsort som vanligt så jag vet inte riktigt hur det ska lösa sej ifall medicinen kommer på måndag morgon eller om man måste vänta längre än så suck!

I dag så ska jag göra en uppgift i Engelska jag blev ju tvungen att gå från lektionen i går så då får jag göra uppgiften klart nu istället.Uppgiften är att jag ska göra ett bildspel om sporten ishockey när den startade och när den kom till Sverige och olika regler med mera.De ända som är lite jobbigt är att jag måste skriva allt på engelska så det gäller att hela tiden slå upp orden i ordlistan och det är inte kul det tar sådan tid.

Annars i dag så efter att jag gjort de så ska vi fara utoch hälsa på lite folk så vi får väl se om man ser några på byn hur som haver tack för titten och välkomen åter!!

Sampe

Kommentarer

Postat av: Christina Linder

Publicerad 2010-02-23 15:41:10

Hejhej Samuel! prova www.tyda.se så slipper du slå i ordlistan så mycket :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

samuel ingesson kallas även Sampe

Jag har sedan 1999 varit sjuk och har därför startat denna blogg för på så sätt kanske kunna hjälpa andra att orka fortsätta kämpa även om det inte alltid är så lätt.Jag har genomgått 58 operationer sedan 1999 så jag vet hur rädd man kan va för sjukvården och fått vara med om en hel del och mött många personer under åren och jag har hjälp dom. Om det är någon som har en fråga om antingen mej eller om sjukvården så svarar jag gärna på frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela