sampes

Jag är en kille som har fått kämpa här i livet mot min sjukdomar som jag fått vara med om men jag ger aldrig upp. Jag försöker att hjälpa andra som har det svårt så om ni har frågor inom vården så kanske jag kan hjälpa er med era problem så ställ en massa frågor jag svarar alltid på era frågor och inget är för dumt att fråga mej om jag är öppen för alla. Det kan bli rätt jobbigt men det är så mitt liv har varit sedan jag började va sjuk 1999 och jag har fått vara med om en hel del i vården. Jag försöker se de positiva i saker och ting men ibland är det väldigt svårt. Tack vare Stina Fjell som kom med iden att jag skulle jobba med att föreläsa för både barn och ungdomar men också i vården där jag ska berätta om hur jobbigt de kan vara att vara sjuk inte bara fysiskt utan också mycke jobbigt psykiskt.

Ett steg närmare att få åka hem

Publicerad 2009-09-25 17:16:21 i Allmänt

I dag har det varit en tuff dag som förra dagen men nu är det lugna gatan här.Dagen började med att man kasta sej in i duschen som inte är så kul när man måste  byta alla förband men det är ju nödvändigt så det blev en blöt morgon.Men det gick ju bra så man ska väl inte klaga efter de så tog jag mej en sväng i korridoren där jag gick en sväng och sedan tillbaka man orkar ju inte så mycket när man är ny opererad.Efter de var det vila ett tag innan jag skulle ner i centralhallen där det inte finns så mycket men det finns en kiosk och en resturang men det är alltid nått att komma ifrån avdelningen och sjukhus miljön så man får va tacksam för de.Till sist så var vi tillbaka där det åter igen blev vila men efter det så kom doktorn som jag väntat på.Han sa att alla undersökningar som jag  gjort visade sej va bra men att dom ändå inte förstod vadför jag syresatte så dåligt men att dom trodde att det skulle gå över efter några dagar.

Nog om de nu i kväll så har man varit och gått lite runt på avdelningen men inte så mycket mera men man får väl vad som händer om man ser på nån film eller om man bara tar det lugnt i kväll men hur som helst du ska ha tack för besöket och välkomen åter.

Sampe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

samuel ingesson kallas även Sampe

Jag har sedan 1999 varit sjuk och har därför startat denna blogg för på så sätt kanske kunna hjälpa andra att orka fortsätta kämpa även om det inte alltid är så lätt.Jag har genomgått 58 operationer sedan 1999 så jag vet hur rädd man kan va för sjukvården och fått vara med om en hel del och mött många personer under åren och jag har hjälp dom. Om det är någon som har en fråga om antingen mej eller om sjukvården så svarar jag gärna på frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela