sampes

Jag är en kille som har fått kämpa här i livet mot min sjukdomar som jag fått vara med om men jag ger aldrig upp. Jag försöker att hjälpa andra som har det svårt så om ni har frågor inom vården så kanske jag kan hjälpa er med era problem så ställ en massa frågor jag svarar alltid på era frågor och inget är för dumt att fråga mej om jag är öppen för alla. Det kan bli rätt jobbigt men det är så mitt liv har varit sedan jag började va sjuk 1999 och jag har fått vara med om en hel del i vården. Jag försöker se de positiva i saker och ting men ibland är det väldigt svårt. Tack vare Stina Fjell som kom med iden att jag skulle jobba med att föreläsa för både barn och ungdomar men också i vården där jag ska berätta om hur jobbigt de kan vara att vara sjuk inte bara fysiskt utan också mycke jobbigt psykiskt.

Gå genom smärtgränsen

Publicerad 2009-10-07 07:05:15 i Allmänt

I natt så har det varit ganska så lugnt men det var en jobbig i går kväll då jag gick genom smärttröskeln och fick min medicin på tok för sent.Men jag har sagt att jag vill själv ha hand om medicinen så att det inte ska behöva €
hända mera för det har hänt så många gånger tidigare.Jag frågade efter medicinen i tid och dom skulle gå och göra i ordning den men när det gått 45minuter över tiden hade jag iaf inte fått medicinen.Så i dag ska jag kräva att jag ska få ha hand om medicinen själv så att det här inte ska behöva hända gång ¨på gång.Den ända som blir lidande för att dom inte gör sitt jobb är ju jag som får bära all denna smärta så jag tycker att dom får göra någonting omgående.

Nog talat om de i går så väntade vi ju på en läkare som skulle komma och prata om vadför jag syresätter mej så dåligt.Vi väntade och väntade och till sist kom en annan läkare och berättar inte så mycket mer änn de jag redan visste.
Men efter de for jag och mamma ut och var ute med bilen först en sväng till barnens hus och senare till ålidhem.

Nu har jag skrivit lite om gårdagen jag får väl skriva lite senare och berätta hur det gått med medicinen men tills dess ska du ha tack för besöket och jag hoppas jag inte tråkat ut dej helt och jag hoppas du vill komma tillbaka och läsa igen.

Sampe

Kommentarer

Postat av: Christian Lechtaler

Publicerad 2009-10-09 14:39:53

Hej,

Hoppas du hinner och orkar gå och se Löven spela. Dom(vi) behöver allt stöd.

Blev jätte-glad då jag fick se dig på Lövens hemsida.

Sköt om dig.

Christian

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

samuel ingesson kallas även Sampe

Jag har sedan 1999 varit sjuk och har därför startat denna blogg för på så sätt kanske kunna hjälpa andra att orka fortsätta kämpa även om det inte alltid är så lätt.Jag har genomgått 58 operationer sedan 1999 så jag vet hur rädd man kan va för sjukvården och fått vara med om en hel del och mött många personer under åren och jag har hjälp dom. Om det är någon som har en fråga om antingen mej eller om sjukvården så svarar jag gärna på frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela