sampes

Jag är en kille som har fått kämpa här i livet mot min sjukdomar som jag fått vara med om men jag ger aldrig upp. Jag försöker att hjälpa andra som har det svårt så om ni har frågor inom vården så kanske jag kan hjälpa er med era problem så ställ en massa frågor jag svarar alltid på era frågor och inget är för dumt att fråga mej om jag är öppen för alla. Det kan bli rätt jobbigt men det är så mitt liv har varit sedan jag började va sjuk 1999 och jag har fått vara med om en hel del i vården. Jag försöker se de positiva i saker och ting men ibland är det väldigt svårt. Tack vare Stina Fjell som kom med iden att jag skulle jobba med att föreläsa för både barn och ungdomar men också i vården där jag ska berätta om hur jobbigt de kan vara att vara sjuk inte bara fysiskt utan också mycke jobbigt psykiskt.

Digitalkamera

Publicerad 2009-12-29 09:17:05 i Allmänt

I dag så ska vi fara hem storuman igen men vi far inte förren mitt på dagen så man hinner väl hitta på någonting innan dess.Jag vet inte riktigt vad jag ska göra när jag kommer hem men man är väl rätt så slut me när man kommer hem så det blir nog att ta de lite lugnt när jag kommer hem.

Jag är ju lite konstig som ni kanske vet för jag började nästan undra när skolan börjar igen så man får nått att göra och inte bara gå runt i cirklar hela tiden.Men det dröjer väl ett tag till innan det börjar.

I går så var jag och tittade på en digitalkamera som jag tänkte köpa för att kunna lägga ut bilder på bloggen när  inte bilderna från mobilen inte blir så bra.Jag kan inte köpa ny mobil för den är inte ens ett år men jag skulle behöva en bättre mobil om jag skulle lägga ut bilderna på bloggen men så tänkte jag på en digitalkamera är ju alltid bra att ha så nu inriktar jag mej på de istället.

Vi får väl se om jag kommer att köra någonting när vi ska hem man måste ju träna i alla väder annars är man väl ingen bra chaufför så det är bara att fara ut och spränga vallarna för är det något jag är bra på så är det att köra bil i sådant väder.Men när man närmar sej två hundra får man nog dra ner på farten lite grann så man inte blir av med körkortet.

Nu försöker jag lära mormor sin nya mobiltelefon hur de nu ska gå man säger ju att man inte ska kunna lära gammla hundar att sitta det gäller nog mormor med det verkar svårt.

Tack för besöket och välkomen åter!

Sampe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

samuel ingesson kallas även Sampe

Jag har sedan 1999 varit sjuk och har därför startat denna blogg för på så sätt kanske kunna hjälpa andra att orka fortsätta kämpa även om det inte alltid är så lätt.Jag har genomgått 58 operationer sedan 1999 så jag vet hur rädd man kan va för sjukvården och fått vara med om en hel del och mött många personer under åren och jag har hjälp dom. Om det är någon som har en fråga om antingen mej eller om sjukvården så svarar jag gärna på frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela