sampes

Jag är en kille som har fått kämpa här i livet mot min sjukdomar som jag fått vara med om men jag ger aldrig upp. Jag försöker att hjälpa andra som har det svårt så om ni har frågor inom vården så kanske jag kan hjälpa er med era problem så ställ en massa frågor jag svarar alltid på era frågor och inget är för dumt att fråga mej om jag är öppen för alla. Det kan bli rätt jobbigt men det är så mitt liv har varit sedan jag började va sjuk 1999 och jag har fått vara med om en hel del i vården. Jag försöker se de positiva i saker och ting men ibland är det väldigt svårt. Tack vare Stina Fjell som kom med iden att jag skulle jobba med att föreläsa för både barn och ungdomar men också i vården där jag ska berätta om hur jobbigt de kan vara att vara sjuk inte bara fysiskt utan också mycke jobbigt psykiskt.

Utkast: Brorson,bror och svägerska

Publicerad 2009-08-10 12:11:18 i Allmänt

I  går kväll så var vi bjudna till farfar och farmor på mat där skulle min Bror och brorsbarn och min svägerska som vi skulle få träffa innan dom skulle fara ner till Stockholm igen.Det var roligt att få träffa dom alla hade de trevligt ända tills Joel blev trött efter att han ätit så började han att skricka och gråta men till sist så lyckades jag att söva honom.Jag kan ju några barnsånger men efter att jag gått igenom alla som jag kunde så fick jag gå över till snappsvisor i stället och de fungerade bättre han somna nästan direkt.Sedan vid sju tiden så var det dags för dom att åka med bussen som skulle till stockholm.
Det skulle ta tolv timmar att åka buss så dom skulle vara framme vid sju tiden och då hade brorsan en timme på sej att ta sej hem och byta kläder och köra iväg till jobbet.Jag tycker att han borde fått stanna hemma i stöllet och sova lite men det skulle inte gå för hans chef.

Så nu vet jag inte vad jag ska hitta på det är ju inge bra väder så man får väl hitta på något inom hus i stället.Det får väl bli att se film eller chatta på datorn ja vi får väl se här är då några bilder på joel och brorsan tuvär så fick jag ingen bild på joels mamma Ida          
               Det här är min stroebror JimmyDet här är min brorson Joel och min bror Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

samuel ingesson kallas även Sampe

Jag har sedan 1999 varit sjuk och har därför startat denna blogg för på så sätt kanske kunna hjälpa andra att orka fortsätta kämpa även om det inte alltid är så lätt.Jag har genomgått 58 operationer sedan 1999 så jag vet hur rädd man kan va för sjukvården och fått vara med om en hel del och mött många personer under åren och jag har hjälp dom. Om det är någon som har en fråga om antingen mej eller om sjukvården så svarar jag gärna på frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela