sampes

Jag är en kille som har fått kämpa här i livet mot min sjukdomar som jag fått vara med om men jag ger aldrig upp. Jag försöker att hjälpa andra som har det svårt så om ni har frågor inom vården så kanske jag kan hjälpa er med era problem så ställ en massa frågor jag svarar alltid på era frågor och inget är för dumt att fråga mej om jag är öppen för alla. Det kan bli rätt jobbigt men det är så mitt liv har varit sedan jag började va sjuk 1999 och jag har fått vara med om en hel del i vården. Jag försöker se de positiva i saker och ting men ibland är det väldigt svårt. Tack vare Stina Fjell som kom med iden att jag skulle jobba med att föreläsa för både barn och ungdomar men också i vården där jag ska berätta om hur jobbigt de kan vara att vara sjuk inte bara fysiskt utan också mycke jobbigt psykiskt.

Snabba kast

Publicerad 2010-11-16 14:16:44 i Allmänt

Jo jag skrev ju tidigare att doktorerna inte varit här och i dag så ringde dom till doktorn och efter en massa tjat så kom han hit och jag tänker inte berräta vad som sas men jag ska iaf byta medicinering men jag tror inte på doktorns ide att den ska vara så mycke bättre för jag har testat den förut och då fungerade den inte så jag vet då rakt inte hur  den ska hjälpa nu men men det återstår ju att se.

Här ser ni en bild på andningapparaten som jag använder
här ser ni den apparat som jag använder för att jag ska andas som jag ska under natten

I förrgår så då kunde jag äntliggen gå på hockey och se björklöven spela och löven spelar ju i divition 1 men tidigare var dom ju i allsvenskan men vart degraderade pga pengarbekymmer men men hur som helst så spela löven mot ett lag som heter Clemensnäs och det vart riktig utklassning löven slog dom med HELA 10-2  !!!
Och det var ju en stor höjdpunkt och pricken överi är att jag får gå in till spelarna och snacka lite med dom och dom bryr sej verkliggen om mej jag välkomnas alltid dom bjuder mej och mamma på mat med mera.Och det bästa av allt är att jag snackade med min fadder i björklöven och han är min favorit spelare och han heter Jimmy Blixt och det märks bara på namnet blixt han är snabbt på pucken och han har även i uppgift att skydda våran målvakt så han är en mycket viktig spelare:Men jag ska komma till saket jo att jag bad en annan spelare att ta kort på mej och Blixt och så här ser det utHär sitter jag och min fadder i björklöven han är även den spelare jag är aldra bäst i laget.
Nu ska jag ta och prata lite med sjuksköterskan om lite smärtstillande får väl skriva mer i morgon
Tack för titten välkomen åter!
Sampe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

samuel ingesson kallas även Sampe

Jag har sedan 1999 varit sjuk och har därför startat denna blogg för på så sätt kanske kunna hjälpa andra att orka fortsätta kämpa även om det inte alltid är så lätt.Jag har genomgått 58 operationer sedan 1999 så jag vet hur rädd man kan va för sjukvården och fått vara med om en hel del och mött många personer under åren och jag har hjälp dom. Om det är någon som har en fråga om antingen mej eller om sjukvården så svarar jag gärna på frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela